poniedziałek, 16 lipca 2012

I tylko świni żal...

Świnia skądinąd czyste zwierzątko, sławą w Polszcze okryte niechlubną, teraz swój żywot błotny wieść zaczęła w globalnej sieci. Jako, że wszelkiego rodzaju mendom, wszołom, gnidom i wszelakiej zatruwającej krew swołoczy nie wystarczyło już portali społecznościowych, skąd tępiono je powoli i systematycznie, przeniosły się oneż ciągnąc za sobą bidną wieprzowinkę na stronę www: swinia.pl

Nie dla ludzi o słabych nerwach, kobiet w ciąży, matek karmiących i wiekowych starców.

I jeszcze dopisek właściciela portalu na różowym tle - polskie bagienko w pełnej krasie.

I tylko świni żal.

2 komentarze:

  1. Oj żal, żal.
    Widocznie ludziom mało było tego bagna, które już sobie rozbełtali ...

    pozdrowienia!

    Wpis piarowy: może zagłosowałabyś na moją Kicię, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś? Szczegóły u mnie na blogu (czas dziś do 20.00)
    z góry dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i kicha nie zdążyłam zagłosować. Ja to mam rozpęd, odkładałam i bęc. Za późno. Wybaczenia proszę. Ale się poprawię. :)

    OdpowiedzUsuń