poniedziałek, 31 grudnia 2012

Marina and the Diamonds

Muzyka świetna i ten tekst! Mocne. Jak wszystko z jej płyty. Marina and the Diamonds

Bubblegum Bitch

Got a figure like a pin-up, got a figure like a doll.
Don't care if you think I'm dumb, I don't care at all.
Candy best, sweety pie, wanna be adored.
I'm the girl you die for.
I chew you up and I spit you out,
'Cause that's what your love is all about.
So pull me closer and kiss me hard,
I'm gonna pop your bubblegum heart.


I'm Miss Sugar-Pink, liquor, liqour lips,
Hit me with your sweet love, steal me with a kiss.
I'm Miss Sugar-Pink, liquor, liqour lips,
I'm gonna be a bubblegum bitch,
I'm gonna be a bubblegum bitch.

Uh-oh, uh-oh, uh-oh, Uh-oh, uh-oh, oh.

Queentex, latex, I'm your wonder maid,
Life gave me some lemons, so I made some lemonade. 
Soda pop, soda pop, baby here I come 
Straight to number one 

Oh dear diary, I met a boy,
He made my dull heart light up with joy.
Oh dear diary, we fell apart,
Welcome to the life of Electra Heart. 

I'm Miss Sugar-Pink, liquor, liqour lips,
Hit me with your sweet love, steal me with a kiss.
I'm Miss Sugar-Pink, liquor, liqour lips,
I'm gonna be a bubblegum bitch,
I'm gonna be a bubblegum bitch.

I think I want your, your American tan, 
I think you're gonna, be my biggest fan.

I'm Miss Sugar-Pink, liquor, liqour lips,
Hit me with your sweet love, steal me with a kiss.
I'm Miss Sugar-Pink, liquor, liqour lips,
I'm gonna be a bubblegum bitch,
I'm gonna be a bubblegum bitch.

I'm Miss Sugar-Pink, liquor, liqour lips,
Hit me with your sweet love,
Steal me with a kiss.
I'm Miss Sugar-Pink, liquor, liqour lips,
I'm gonna be a bubblegum bitch,
I'm gonna be a bubblegum bitch.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Mam figurę jak dziewczyna pin-up, mam figurę jak lalka.
Nie obchodzi mnie, że myślisz, że jestem głupia, 
W ogóle mnie to nie obchodzi. 
Najlepszy cukierek, słodziutki, chcę być uwielbiana. 
Jestem dziewczyną, za którą będziesz gotów umrzeć.

Przeżuję cię i wypluję, 
Bo o to chodzi w twojej miłości. 
Więc przyciągnij mnie do siebie i pocałuj mocno, 
Mam zamiar rozerwać twoje słodkie aż do mdłości serce. 

Jestem Panną Cukierkowo-Różową o alkoholowych, alkoholowych ustach, 
Zdobądź mnie swoją słodką miłością, ukradnij mnie pocałunkiem. 
Jestem Panną Cukierkowo-Różową o alkoholowych, alkoholowych ustach, 
Będę słodką aż do mdłości suką, 
Będę słodką aż do mdłości suką. 

Queentex, lateks, jestem twoją pokojówką,
Życie dało mi kilka cytryn, więc zrobiłam z nich lemoniadę. 
Napój gazowany, napój gazowany, skarbie, nadchodzę
Prosto do numeru jeden. 

Och drogi pamiętniczku, poznałam chłopaka. 
On sprawił, że moje mdłe serce zabłysnęło radością.
Och drogi pamiętniczku, rozpadliśmy się, 
Witajcie w świecie Elektry Heart. 

Jestem Panną Cukierkowo-Różową o alkoholowych, alkoholowych ustach, 
Zdobądź mnie swoją słodką miłością, ukradnij mnie pocałunkiem. 
Jestem Panną Cukierkowo-Różową o alkoholowych, alkoholowych ustach, 
Będę słodką aż do mdłości suką, 
Będę słodką aż do mdłości suką. 

Chyba chcę twojej, twojej amerykańskiej opalenizny,
Sądzę, że zostaniesz moim największym fanem. 

Jestem Panną Cukierkowo-Różową o alkoholowych, alkoholowych ustach, 
Zdobądź mnie swoją słodką miłością, ukradnij mnie pocałunkiem. 
Jestem Panną Cukierkowo-Różową o alkoholowych, alkoholowych ustach, 
Będę słodką aż do mdłości suką, 
Będę słodką aż do mdłości suką. 

Jestem Panną Cukierkowo-Różową o alkoholowych, alkoholowych ustach, 
Zdobądź mnie swoją słodką miłością, ukradnij mnie pocałunkiem. 
Jestem Panną Cukierkowo-Różową o alkoholowych, alkoholowych ustach, 
Będę słodką aż do mdłości suką, 
Będę słodką aż do mdłości suką.*)

*)Żródło tekstu i tłumaczenia: www.tekstowo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz