piątek, 15 lutego 2013

Lepiej późno niż wcale



Zante! Dzięki wielkie. Przegapiłam, ale zwalić mogę tylko na Panią D., która czyni ze mną różne cuda, niekoniecznie dobre i pożądane, a wykluczające chwilowo z życia.

By odkupić swoje grzechy, okazać skruchę, zadośćuczynić wszelkim błędom i wypaczeniom, trzeba napisać o sobie 7 rzeczy i wysłać 7 bloggerom taką samą nagrodę. Nie znajdę aż tylu, więc nagnę zasady i oto:

1. Charty są jak chipsy - jeden to za mało.

2. Nie jestem dziwna, jestem oryginalna. :)

3. Jesteś na zawsze odpowiedzialny za to co oswoiłeś.

4. Odróżniam  kbks od ckm, C4 od TNT, Makarowa od Dragunowa.


A to mój najmojejszy wybór, nie mam tak bogatego życia blogowego, więc tylko kilka blogów polecanych w ciemno:

Dla Mariusza http://mojepstrykanie.blogspot.com/ - za nieustanne dostarczanie moim oczom niebywale pięknej wizualnej strawy.

Dla Mai http://mojedwieglowy.blogspot.com/ - za uświadomienie mnie i innym kobietom, że to co z nimi się dzieje to nie fanaberie i przewrażliwienie, ale prawdziwa walka o życie.

Dla Trójcy Wspaniałej: Mai, Steni i Walkirii http://terapiaprzezpisanie.blogspot.com/ - za to, że wiedzą wszystko o miełości do psychofaga i wiedzą też, że na nim świat się nie kończy.

Dla Czarnego Ptaka: http://exterminator.blog.onet.pl/ - za bezkompromisowość, lekkie pióro i mocne argumenty.

Są i inne blogi wspaniałe, i warte polecenia, i mocno utytułowane też. Ale o nich przy innej zacnej okazji.

Pani D. zabrała wenę. Zołza.











9 komentarzy:

  1. Bardzo polecam Ci blog:
    http://www.wiejskoczarodziejsko.blogspot.com/

    Zawszę się przy nim uśmieję i zrelaksuję.

    pozdrawiam
    Zazwyczajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej - jakze mi milo, choc musze przyznac, ze zima nie sprzyja pstrykaniu. Tak generalnie - zima malo czemu sprzyja.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Zazwyczajny, zajrzę a jakże. :) A Ty jakowegoś bloga nie prowadzisz? Chętnie zajrzę, uchyl rąbka tajemnicy...Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie prowadzę bloga. Po pierwsze nie czuję potrzeby. Po drugie, gdy poczytam styl kretowatej (autorki wymienionego przeze mnie bloga), to wiem, że nigdy nie będę w stanie TAK DOBRZE pisać. A jeśli nie, to tym bardziej po co ;)

    Zazwyczajny

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie da się ukryć, że masz niezły poślizg!;-))))))))
    Jednak dzięki Tobie odzyskałam nadzieję, że jeszcze kilka osób, które na nagrodę nie zareagowały na czas, też się zorientują.
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  6. @Zantusie, no trochę mi wstyd. Rumienię się dziewczęco i przepraszająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wielkie ale czy ja jeszcze jestem blogerem? :D

    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, kochana.
    Troszkę mnie tu nie było, bo pocisnęło mocno ogarnianie szarej, codziennej rzeczywistości.
    Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. @Czarny - jesteś i bierz się do pisania.
    @Walkiria - do szarości można dobrać każdy inny kolor, pasują wszystkie, może być klasycznie, elegancko, zakręcenie, z pazurem, jak chcesz - ale nie nudno. Codzienność da się ogarnąć. I jest nasza własna, nieskażona - jeśli wiesz co chcę powiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń